Kavala,Greece
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 16, 2017 #482 Amman, Jordan
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 18, 2017 #486 Antananarivo, Madagascar
G Gilgethan Guest Feb 19, 2017 #489 Sintra, Portugal Almonaster: Évora is a lovely wee place. Have you been there? Click to expand... Yes it is and yes I have. It's a really nice town.
Sintra, Portugal Almonaster: Évora is a lovely wee place. Have you been there? Click to expand... Yes it is and yes I have. It's a really nice town.
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 19, 2017 #493 Daugavpils, Latvia
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 20, 2017 #499 Heerenveen, Netherlands.
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 21, 2017 #505 Islamabad, Pakistan
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 22, 2017 #511 Rouen, France
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 23, 2017 #514 Salzburg, Austria
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 24, 2017 #517 Narvik, Norway