Caesar. Sleep or Go?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 9, 2015 #1,842 Sleep. DC or Marvel?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 9, 2015 #1,844 Tennessee. Alabama or Louisiana?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 9, 2015 #1,846 Boston. East or West?
Syrixia The one, the true, the great. - TNP Nation Syrixia Discord TrialByDance#0419 Feb 9, 2015 #1,847 Probably TEP, since Xoriet is more active than Darkesia. Sus, sos, seas, or sas?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 10, 2015 #1,849 Alaska. North or South?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 11, 2015 #1,851 Quebec. Iceland or Greenland?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 11, 2015 #1,853 Norway. Finland or Denmark?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 12, 2015 #1,855 New Zeland. Gondor or Rohan?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 13, 2015 #1,857 Also this Cuba. Castle or CSI?
Kostemetsia TNPer Feb 13, 2015 #1,859 India because my family comes from those parts and I've always been curious. Austria or Australia?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 13, 2015 #1,860 India. The Mentalist or NCIS?
Yrkidding TNPer - Feb 13, 2015 #1,861 Austria, more history there. But that was a hard choice, Australia is nice. Chopsticks or knife and fork?
Austria, more history there. But that was a hard choice, Australia is nice. Chopsticks or knife and fork?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 13, 2015 #1,862 I didn't see the first post. Knife and fork. Saving Private Ryan or Schindler's list?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 14, 2015 #1,864 The hunger games. Grand Budapest Hotel or Moonrise Kingdom?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 15, 2015 #1,866 Mmh...The green mile. Forrest Gump or Billy Elliot?
Amerion TNPer TNP Nation Northern Amerion Discord Amerion #9702 Feb 16, 2015 #1,868 Groundhog Day Star Wars or Star Trek?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 16, 2015 #1,870 The walking dead. Gotham or Arrow?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 21, 2015 #1,876 The Danube, i saw it in Budapest. The Seine or The Thames?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Feb 21, 2015 #1,878 The Red Sea, i've been there so many times. The Indian Ocean or The Arabian Sea?