GMC. Toyota or Honda?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 28, 2014 #1,562 Toyota. BMW or Wolkswagen?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 28, 2014 #1,565 Desert. France or Germany?
mcmasterdonia Just like a queef in the wind, so is life - - - TNP Nation McMasterdonia Dec 29, 2014 #1,566 Germany. Spain or Portugal?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 29, 2014 #1,567 Portugal. Brazil or Argentina?
mcmasterdonia Just like a queef in the wind, so is life - - - TNP Nation McMasterdonia Dec 29, 2014 #1,568 Argentina, hot or mild?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 29, 2014 #1,570 Lichtenstein. Luxembourg or Andorra?
Just a Lore Eldritch Horror that Plagues Eras Cartography - - - Pronouns Any/All TNP Nation Frances_Francis_the_First_of_Frances Discord Just_a_Lore Dec 29, 2014 #1,572 Istanbul Tegucigalpa or Addis Ababa
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,575 (Are you serious?) Istanbul. SMS Breslau or Midilli?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,577 Chocolate milk. Paraguay or Uruguay?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,579 Morocco. Sudan or South-Sudan?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,581 Swaziland. San Marino or Città del Vaticano?
Yrkidding TNPer - Dec 30, 2014 #1,582 San Marino, I wouldn't be able to live in the Vatican on account of not being Catholic. Photo or video?
San Marino, I wouldn't be able to live in the Vatican on account of not being Catholic. Photo or video?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 31, 2014 #1,585 Humble. Israel or Palestine?
Tomb TNPer Dec 31, 2014 #1,586 Israel, although, I do support the creation and recognition of two states, Israel and Palestine. Chicken or fish?
Israel, although, I do support the creation and recognition of two states, Israel and Palestine. Chicken or fish?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 31, 2014 #1,587 Chicken. Congo-Brazzaville or Congo-Kinshasa?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 31, 2014 #1,589 Lamb meat. Niger or Nigeria?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 1, 2015 #1,591 North Korea are the best Korea Egypt or Libya?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 1, 2015 #1,593 Libya. Uganda or Tanzania?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 1, 2015 #1,595 Singapore. Malasya or Indonesia?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 2, 2015 #1,597 Jordan. Oman or Yemen?
mcmasterdonia Just like a queef in the wind, so is life - - - TNP Nation McMasterdonia Jan 3, 2015 #1,598 Oman UAE or Qatar?
Yrkidding TNPer - Jan 3, 2015 #1,599 UAE. I represented them at a Model United Nations in high school with some friends once Boots or Sneakers?
UAE. I represented them at a Model United Nations in high school with some friends once Boots or Sneakers?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 3, 2015 #1,600 Boots. Romania or Bulgaria?