GMC. Toyota or Honda?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 28, 2014 #1,562 Toyota. BMW or Wolkswagen?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 28, 2014 #1,565 Desert. France or Germany?
mcmasterdonia Just like a queef in the wind, so is life - - - TNP Nation McMasterdonia Dec 29, 2014 #1,566 Germany. Spain or Portugal?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 29, 2014 #1,567 Portugal. Brazil or Argentina?
mcmasterdonia Just like a queef in the wind, so is life - - - TNP Nation McMasterdonia Dec 29, 2014 #1,568 Argentina, hot or mild?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 29, 2014 #1,570 Lichtenstein. Luxembourg or Andorra?
Just a Lore Eldritch Horror that Plagues Eras Cartography - - - Pronouns Any/All TNP Nation Frances_Francis_the_First_of_Frances Discord Just_a_Lore Dec 29, 2014 #1,572 Istanbul Tegucigalpa or Addis Ababa
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,575 (Are you serious?) Istanbul. SMS Breslau or Midilli?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,577 Chocolate milk. Paraguay or Uruguay?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,579 Morocco. Sudan or South-Sudan?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 30, 2014 #1,581 Swaziland. San Marino or Città del Vaticano?
Yrkidding TNPer - Dec 30, 2014 #1,582 San Marino, I wouldn't be able to live in the Vatican on account of not being Catholic. Photo or video?
San Marino, I wouldn't be able to live in the Vatican on account of not being Catholic. Photo or video?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 31, 2014 #1,585 Humble. Israel or Palestine?
Tomb TNPer Dec 31, 2014 #1,586 Israel, although, I do support the creation and recognition of two states, Israel and Palestine. Chicken or fish?
Israel, although, I do support the creation and recognition of two states, Israel and Palestine. Chicken or fish?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 31, 2014 #1,587 Chicken. Congo-Brazzaville or Congo-Kinshasa?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Dec 31, 2014 #1,589 Lamb meat. Niger or Nigeria?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 1, 2015 #1,591 North Korea are the best Korea Egypt or Libya?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 1, 2015 #1,593 Libya. Uganda or Tanzania?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 1, 2015 #1,595 Singapore. Malasya or Indonesia?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 2, 2015 #1,597 Jordan. Oman or Yemen?
mcmasterdonia Just like a queef in the wind, so is life - - - TNP Nation McMasterdonia Jan 3, 2015 #1,598 Oman UAE or Qatar?
Yrkidding TNPer - Jan 3, 2015 #1,599 UAE. I represented them at a Model United Nations in high school with some friends once Boots or Sneakers?
UAE. I represented them at a Model United Nations in high school with some friends once Boots or Sneakers?
Nessuno Friends call me Nessie (Also spies) - Pronouns Snek TNP Nation Territorio di Nessuno Discord Nessie Jan 3, 2015 #1,600 Boots. Romania or Bulgaria?